RETUR

Daca o intampinati o problema cu un produs, sau acesta nu corespunde comenzii dumneavoastra iar problema nu a fost rezolvată de catre personalul nostru (Departament tehnic sau vanzari), va rugam sa completati formularul pe care sa il solicitati operatorilor nostri telefonic sau prin e-mail, ulterior sa-l trimiteti catre noi (conform instructiunilor primite de catre consultantii nostri), in original impreuna cu produsul pe care doriti sa-l returnati.

Va rugam sa aveti in vedere ca daca trimiteti prin alta companie de curierat (in afara de acea agreata oficial) nu o sa acceptam returul. De asemenea FORMULARUL DE RETUR trebuie sa se afle in colet in momentul in care se primeste returul.

Ne puteti contacta:   Telefonic – 0746.200.408 , prin intermediul e-mail-ului – E-mail: comenzi@wowtea.ro / wowtearomania@gmail.com

OBSERVATII

Produsele cumparate/comandate de pe site-ul www.wowtea.ro se pot returna, conform legislatiei in vigoare reglementata prin OUG 34/2014, puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea acestora (din momentul receptionarii).

Produsul se poate returna respectand cerintele noastre, precum si luand la cunostinta daca produsul este eligibil pentru retur, conform Capitolului 8 din Termenii si Conditii.

Cheltuielile directe de returnare a produselor cad in sarcina dumneavoastra daca prdusele sunt returnate din vina dvs. sau in sarcina noastra daca produsul este defect sau trebuie inlocuit.

Daca produsul returnat de dumneavoastra este eligibil (vezi mai jos), nu prezinta urme de deteriorare, este returnat in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, etichete intacte, documente insotitoare, daca este cazul impreuna cu produsele primite cadou, banii se ramburseaza in termen de 14 zile de la primirea acestuia, intr-un cont (IBAN) indicat de dumneavoastra la completarea formularului de retur.

In cazul in care se constata diferente intre produsul livrat initial, inlocuri, deteriorari sau produsele / serviciile nu sunt prezentate cu toate documente si etichetele originale, Vanzatorul va putea amana rambursarea banilor si refuzul primirii prodului. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad in sarcina dumneavoastra.

In cazul in care in termen de 14 zile de la primirea solicitarii de rambursare produsul / serviciul nu a ajuns la Vanzator, acesta va amana rambursarea sumei pana la primirea produsului si inspectarea acestuia.

Banii dumneavoastra, proveniti dintr-un retur se pot folosi pentru a comanda un alt produs, cu valoare egala sau mai mare (achitand diferenta prin ramburs), cu conditia ca efectuarea comenzii sa se efectueze telefonic sau prin e-mail.

Nu se pot rambursa urmatoarele categorii de produse/ servicii :

1. Furnizarea de produse / servicii efectuate dupa specificatiile cumparatorului sau personalizate;

2. Lenjeria intima, costumele de baie sau alte produse care nu pot fi returnate din motive de igiena si

sanatate;

3. Produse si Bunuri care se deterioreaza rapid;

4. Produse sau Bunuri care sunt sigilate si care au fost desigilate de Cumparator;

5. Produse sau Servicii care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si de igiena.

6. Produse alimentare si ceai.

Sus